Financieel beheer van uw vastgoed

Ons dienstenpakket van Beheer Solutions VGM voor het financieel beheer is een goede aanvulling op het administratieve beheer.

Er zijn allerlei financiële zaken die u moet regelen bij de verhuur van uw vastgoed. Hoe zorgt u voor een soepele inning van de huur? En hoe zit het met de borg? Worden de facturen van de onderaannemers en of energiemaatschappij wel tijdig betaald? En worden de meerverbruik van energie snel met de huurders afgerekend?

Beheer Solutions VGM neemt graag al deze financiële rompslomp van u over, zodat u uw aandacht op andere zaken kunt richten.

Ons dienstenpakket voor het financieel beheer bestaat onder andere uit:

  • Facturering van de huurpenningen en voorschotten op service- en stookkosten;
  • Maandelijks afrekenen van de huurpenningen met de opdrachtgever;
  • Registratie en incasso van de huurpenningen;
  • Verzorgen van de jaarlijkse huurverhogingen;
  • Verrekenen reparaties en onderhoud;
  • Opstellen en factureren van de jaarlijkse verrekening van stook- en servicekosten met de reeds betaalde voorschotten;
  • Borgbeheer;
  • Waar nodig extern incassobureau inschakelen en begeleiden;
  • Persoonlijk contact met de huurder;
  • Optreden als gemachtigde namens verhuurder bij juridische procedures;
  • Vervaardigen van exploitatieoverzichten ten behoeve van de verhuurder;
  • Voeren van correspondentie met derden;
  • Inkomende facturen controleren en betalen;
  • Verzorgen en verwerken van alle inkomsten en betalingen;
  • In voorkomende gevallen het inroepen van een bankgarantie;
  • Het treffen van betalingsmaatregelen met huurders;
  • Eventueel het opstellen van een liquiditeitsprognose.

Nieuwsgierig naar wat onze aanpak voor u kan betekenen? Neemt u dan contact met ons op of plan vrijblijvend een persoonlijk gesprek.

Copyright 2015-2018, alle rechten voorbehouden, Beheer Solutions Vastgoedmanagement